mandag den 20. maj 2013

Et lille pip herfra...

Ja tiden flyver afsted.
Overskuet til bloggen har ikke været der. Overskuet generelt har været meget lavt. Hele mit forår har været vanskeligt og præget af usikkerhed. Der er mange spørgsmål der trænger sig på og jeg kender pt ikke selv svarene. Jeg kan dog mærke at der er lysere tider på vej og overskuet vender stille og roligt tilbage.
Og det gør lysten til at hækle også. Jeg har lige hæklet dette par færdig og er meget vild med deres udtryk.
Jeg håber at jeg kan få lidt gang i bloggen igen. Jeg håber at der stadig er nogle der læser med derude?! Lykke

9 kommentarer:

  1. Jo jeg er stadig med. Et skønt par der er kommet frem med hæklenålen. Livet er ikke en lige vej, den går op og ned og snor sig i skarpe sving. Godt at der er lidt lys i sigte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du er med endnu!!
      Ja livet går op og ned og det er en balancegang!
      Tak fordi du stadig er her!
      Lykke

      Slet
  2. Nøjjjjjjjjj, hvor er de "fede" dine hæklede dukker,
    eller hvad vi skal kalde det skønne par :-)
    Dejligt der er lysere tider på vej :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er selv pjattet med dem. Og min datter på 3 vil også have et par! Så hæklenålen må igang igen.
      Tak fordi du læser med!
      Lykke

      Slet
  3. Det kan du tro der er Lykke;)
    Skønne hæklerier som altid!!
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Alma ønsker sig et par også så d et bliver det nok til!!!
      Dejligt at du stadig er med! Er også hyppigt i de hos dig, men du er jo en smule mere aktiv :)
      Lykke

      Slet
  4. sikke et herligt par.

    jeg hænger stadig i, det sker at livet kræver en mere end ellers og så må bloggen jo komme i anden række.

    SvarSlet
  5. Hvilket herligt par! .. & alle kan have brug for at hive stikket ud for en tid, men skønt du er lidt tilbage igen (-:

    Knus Herfra

    SvarSlet
  6. Lotte og "himmelspjæt"
    Skønt i stadig er med! Og ja bloggen må vente når overskuddet ikke er der! Men tror måske det bliver til lidt flere indlæg fremadrettet ;)
    Lykke

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...